neděle 18. června 2017

Taštička na kolo

Musím se podělit o velikou radost... V pátek jsme s manželem oslavili krásné desáté výročí svatby. No, neslavili jsme to nijak extra, ale zato jsme si nadělili nová kola. Manžel kolo neměl vůbec, já sice ano, ale chtělo inovovat. Trekové kolo se do terénu, kam vyrážíme, moc nehodilo. Děti už konečně zvládají kratší trasy, tak hurá na cesty.
A to bych nebyla já, abych si ho aspoň trošku neobšila.


Vybrala jsem si kolo v barvě matné bílé v kombinaci s růžovou a tyrkysově zelenou. Měla jsem doma na výběr celkem dost látek v podobných barvách, ze kterých ale nakonec vyhrála tahle látka. A kapsička na řidítka je na světě.


Už delší dobu jsem měla doma v metráži duhový zip, tak jsem ho konečně vyzkoušela. Na spodní část kapsičky jsem všila reflexní proužek, jako paspulku.
Do kapsičky se vejde přesně to, co potřebuji, např. zámek na kolo, klíče, mobil, kapesníčky atd. Prostě drobnosti, kvůli kterým si přece nebudu dávat na záda batoh.


Kapsička je na kole připevněna třemi pásky na suchý zip, takže pevně drží. Dneska jsem si ji i vyzkoušela v terénu.

Pokud si pamatujete, šila jsem už dříve taštičku podobnou, ale mám ji na koloběžce. Tenhle tvar se mi osvědčil.


Ještě jsem dřív šila dětem košíky na odrážedla. Chystám se na jeden podobný  znovu. Dcera ho potřebuje na kolo, protože na malé kolo nejde dát držák na láhev. Tak jen pro připomenutí, jak bude asi vypadat. Snad se do něj brzy pustím.



Žádné komentáře:

Okomentovat