čtvrtek 20. července 2017

Koníci / Horses

Děti celé jaro nacvičovaly v souboru divadelní představení Osmero krkavců (opravdu měli o jednoho krkavce navíc). V bořitovské Orlovně se každý čtvrtek scházela parta prima dospěláků a dětí, která nacvičila krásné představení. Premiéra byla už na konci května a poslední představení děti odehrály poslední červnový den.
Abych se i já trošku zapojila do akce, ušila jsem pár sukýnek a hlavně dva koně, na kterých jezdili oba princové.



Už jsem se na koníka na tyči chystala hrozně dlouho. Majda mě o něj několikrát prosila. ale připadlo mi, že je na takovou hračku už velká. Když jsem vyrobila tyhle dva koníky a donesla je na divadelní zkoušku, šli koníci doslova z ruky do ruky. Všechny děti - malé i puberťáci - si je chtěly vyzkoušet. Skoro nám to narušilo celou zkoušku. 


Na pinterestu je spousta inspirací a návodů. Nakonec jsem využila návod z časopisu Marina Quilt, ale střih jsem upravila a hlavně zvětšila, aby se koníci na jevišti neztratili. Koníci jsou z microfleecu, hříva z barevné vlny. Ohlávku jsem uřízla z koženky.


Nakonec se celý soubor vyfotil na jevišti a koníky tam najdete taky. Jsem ráda, že jsem u toho mohla být!



1 komentář: