sobota 8. července 2017

Peněženky / Coin purses

Když jsem šila kapsičku na kolo, zjistila jsem, že se mi do ní sice moje velká peněženka vejde, ale je zbytečné ji tahat, když stačí jen pár drobných. Většinou kupujeme jen limonádu, pivo nebo zmrzlinu.
Tak jsem ušila malou peněženku / mincovku podle Bellet s tím speciálním pérkem nahoře.


Sehnala jsem pouze menší zavírání, než bylo v časopisu, tak jsem si musela střih zmenšit. Kopírka to zmákla... A docela se mi peněženka podařila, ale bylo to dost titěrné šití.


Ještě mám těch zavírání několik a velmi si rozmýšlím, jestli se do dalších peněženek ještě pustím. Dětem by se určitě hodily. Co mě ale dost překvapilo bylo to, že otevřít peněženku jednou rukou je tedy docela náročné. Neztratí se z ní ani korunka, jak pevně drží. Mám strach, že by se do ní děti nedostaly.


A když už jsem byla u těch peněženek a střihů od Bellet - tyhle šiji naopak moc ráda! Už jich mám za sebou mnoho.


Tyhle dvě jsem šila svým dvěma synovcům ke dni dětí. Snad se budou hodit.


Schválně jsem vybírala modré látky, abych nemusela měnit nit ve stroji a šila jsem je jako sériovku. Nezapomněla jsem ani na zadní kapsičku na zip. Použila jsem metrážový duhový zip.


A protože mám těchto peněženek za sebou už hodně, nakoukněte do archivu: Kathy - fotogalerie. Tady je malá ochutnávka z prosince 2012, to byla opravdu ta pravá sériovka. Šest najednou.



Žádné komentáře:

Okomentovat