pondělí 21. srpna 2017

Posezení na terase

Už od loňska máme na terase krásný a při tom docela levný dřevěný nábytek. Ráda venku sedím jen tak a nepotřebuji žádné polstry, sedáky a polštářky. Odpolední kávička s manželem je tam velmi příjemná.

Přesto už loni jsem ušila pár sedáků a polštářků v zelenočerné barvě a posezení se stalo daleko příjemnějším. A jak jinak - barva vyladěná k naší zelené fasádě.



Ještě nemám našito dost polštářků a určitě se na ně ještě chystám. Křesílka jsou docela hluboká a je potřeba si záda lépe opřít.


Včera večer přibyl i ubrus. Podařilo se mi koupit za docela levný peníz balík odstřižků a byly tam i úžasné kusy, třeba přesně takhle látka na ubrus, která mi hezky ladí. Je to pevnější látka, takže jsem ji jen dokola obroubila a ubrus byl hotov.


Na jednom z posledních předprázdninových šití našeho patchworkového klubu jsme se sešly pouze s Věrkou a šily jsme u nás doma. Každá něco jiného. Věrka nákupní tašky a já ušila dva poklopy na talíře, protože venku na stole nechávám občas dětem něco dobrého k jídlu, tak aby po tom nešel hmyz, případně sousedovic kočky.


Poklopy jsou podle časopisu Marina a už jsem kdysi jeden šila. Teď jsem je vyladila do modro - zelené barvy, aby mi modrá ladila i do kuchyně. Vnitřní strana je omyvatelná a strašně se mi líbily v Kiku škroubovací úchytky (třeba na šuplíky nebo nábytek), které už mám nějakou dobu doma. A nahoru na poklop jsem je prostě využila. Jsou s krásným motivem.



Ještě bych se ráda pochlubila svou bylinkovou zahrádkou. S manželem jsme vymysleli betonovou skruž, kde jsem nasadila bazalku, mátu, meduňku, tymián, majoránku atd.Na malém prostoru spousta bylinek a moc jim tam daří.
Chystám se na celou skruž udělat mozaiku ze střepů kachliček. Ještě jsem se k tomu letos nedostala, tak snad ještě léto nekončí.


Bylinky máme blízko, jen bosky zajdu ven a utrhnu si, co potřebuji do kuchyně. Máme rádi nápoje s mátovými a meduňkovými lístky a čerstvá bazalka k boloňské omáčce a k masu je báječná!


Hezký zbytek léta všem!

4 komentáře:

  1. Krásné to tam máte. Musím se přiznat, že poklop jsem ještě nestihla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, zato stíháš daleko větší a krásnější věci...! Jenom zírám, co toho uděláš. Ale dnes večer se vrhám na čtverečky, jen co dám děti chrnět.

      Vymazat