středa 20. září 2017

Začal školní rok...

Tak nám zase začal školní rok. Když se podívám na dnešní datum, tak už to nějaký ten den trvá. Kdo má školou povinné děti, tak jistě pochopí, jaký frmol nám začal. Domácí úkoly, chystání aktovky, věcí do tělocviku a na plavání...a když vyzvednu děti odpoledne z družiny, tak po splnění povinností nemáme moc volného času.
Takže jsem se na kabelky vrhla ještě na konci prázdnin, protože ta černá měla být hotová do konce září. A když už jsem šila jednu, látka s panenkami Gorjuss si o kabelku přímo říkala. Já je prostě miluju.
Začnu tedy tou, kterou jsem si ušila pro sebe.


Mám ráda opravdu velké tašky, nejlépe přes rameno. Střih obou kabelek jsem pro tentokrát udělala sama. A aby vynikly obrázky na látce, určitě to velkou tašku chtělo. 


Ucha jsem koupila ve  facebookové skupince MM for you od Milušky. A skoro po měsíci nošení musím konstatovat, že jsou opravdu pevná, nepruží a něco unesou. Přišly mi pruhy o délce asi 120 cm, takže na dvě ucha naprosto ideální délka.


Zipová kapsa na zadní straně tašky už také patří k nutnostem, abych nehledala klíče na dně kabelky.


Použila jsem i plastové logo Hand made, které mám ze stejné skupinky a vyrábí je Milka na Fleru: odkaz zde. A dost vážně uvažuji, že si nechám vyrobit cedulky se svým logem. Vždyť pořád něco šiju...

A druhá kabelka, kvůli které jsem se vlastně do šití pustila je tahle:


Přál si ji můj tatínek pro jednu svou kamarádku z Vracova k narozeninám. Takže tahle zítra poputuje tam.


Je pro mě docela těžké šít pro někoho, koho osobně neznám. Tak snad jsem se trefila alespoň trošku do vkusu. U mých blízkých to odhaduji lépe. Tohle byla taková střelba na slepo. Tak ať se aspoň trošku líbí! Tajně doufám!


Kabelka je krapet menší, také kombinovaná s černou koženkou. Strašně se mi tam hodil můj nejoblíbenější duhový zip.


Protože se jedná o látku se zlatotiskem, dala jsem na tašku zlatou plastovou cedulku Hand made.

4 komentáře:

  1. Kabelka se všem v klubu velice líbila, paní bude určitě nadšená. Takovou látku bychom braly všechny. Jsi šikulka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko, díky. Tentokrát se obě opravdu povedly. Ani stroj nezlobil a křivé šití se taky moc nekonalo... Mám z nich opravdu radost. Tu svoji tahám celé září do práce a nechce se mi teď ani střídat tašky.

      Vymazat
  2. Teda Kači - smekám
    Renata

    OdpovědětVymazat