čtvrtek 5. října 2017

Cestovní pouzdra

V posledním čísle časopisu Marina mě ihned zaujalo pouzdro, které Ivana nazvala Barbucha II. Nedalo mi to a musela jsem se do něj pustit. V návodu je napsáno, že se má použít metrážový zip a na jedno pouzdro je potřeba pouze jeho polovina, takže je lepší šít hned dvě pouzdra najednou. Tak jsem tedy ušila hned čtyři. Nejsem přece žádný troškař. 




Pouzdra se mi šila velmi dobře. Jsou velikostně větší, takže mají všestranné využití. Já jsem šila pouzdro pro sebe především na cesty - pracovně ho nazývám cestovní futrálek. Vejdou se do něj pasy celé rodiny, přidala jsem kapsičky na kartičky od pojištění, i vnitřní kapsičku na zip - třeba na zahraniční drobné a poutko na propisku. A když necestujeme, tak se mi pouzdro moc hodilo jako obal na přenosný harddisk.





Možná se mi pouzdra dobře šila i proto, že jsem věděla, pro koho budou. Dostaly je totiž moje kamarádky a pro ty šiju sice málo, ale zato ráda!
Tohle pouzdro dostala Janinka.



Tohle pouzdro už vlastní Hanka.



A tohle se snad hodí Aničce.


Tohle je tedy pouzdro, které mi zůstalo. Tyhle retro motivy od Makoweru z Ragosu se mi moc líbily, už mi ale zůstal jen poslední kousek látky.




Vyztužovala jsem venkovní stranu decovilem light a vnitřní strana je ze sakonu, aby byla měkčí.
Asi nezůstane jen u téhle čtveřice a pustím se i do dalších. Ještě si dokoupím více metrážového zipu.

Žádné komentáře:

Okomentovat