neděle 29. října 2017

Deka pro miminko

Do poslední chvíle jsem čekala, jestli to bude kluk nebo holka. Podle barvy deky je to doufám všem jasné!


Ještěže si člověk nemůže naplánovat, jakého pohlaví děti budou. Tady sice zněla objednávka jasně - holčička.V celé rodině totiž máme skoro jenom kluky, až na naši Magdalenku.


Novopečený bráška Jáchymek sice preferoval kluka, ale myslím, že už se se ségrou smířil. V srpnu se totiž mému bratrovi narodila dcera Johanka, moje neteřinka. 

A aby bylo Johance v zimě teplo, ušila jsem, stejně jaké jejímu bráškovi, teplou patchworkovou deku. Na zadní straně vyteplenou heboučkým a měkoučkým minky.


Vzor jsem vybírala docela dlouho. Nakonec to vyhrál tento moc pěkný patchworkový motiv. Inspirovala jsem se na Pinterestu, od mé nick jmenovkyně: zde. Deka je ušitá snad z miliónu trojúhelníčků! Jsem vůbec ráda, že jsem je všechny spasovala dohromady. Vyplenila jsem také celou svou syslírnu a vybrala všechny růžové látky, které jsem měla. Prošívala jsem pouze volně.



Snad deka udělá radost a bude Johanku dlouho hřát.

2 komentáře:

  1. Krásná nejen deka, ale musím pochválit i fotky, krásně na nich vše vynikne. Asi je fakt nejlepší fotit venku na sluníčku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, Věrko, máš pravdu. Ale dalo mi zabrat, aby na dece nebyl nějaký stín, nedej bůh ten můj maxi.
      Jinak mi ten vzor hodně připomíná kotouče od pily, tak snad nebude holčička moc "vostrá" :-).

      Vymazat