neděle 1. října 2017

Ohlédnutí za patchworkovými výstavami

V září se uskutečnily hned dvě výstavy patchworku, které jsem měla nedaleko. Hned o prvním zářijovém víkendu se uskutečnila v Tišnově výstava Jany Duškové. Výstava má v Tišnově již tradici a koná se v tělocvičně základní školy. Prostor je velký a opět se ho podařilo zaplnit nádhernými kousky, nejen z Janiny dílny. Inspirovalo mě hned několik velkých dek i malých drobností.
Bohužel jsem si výstavu musela prohlédnout během krátké doby, o to víc jsem měla radost z fotek. Tady je malá ochutnávka.
Konkrétně toto jsou krásné výrobky Věrky, z blanenského klubu.




A tady další fotky.









Tahle vánoční mandala mě moc inspirovala. Určitě se do ní také pustím! Na Flickru jsem našla i menší, ta je také moc pěkná.


Druhá výstava končila tento víkend v Brně na Nové Radnici. Vystavoval Patchworkový klub Brno. Tato výstava byla trošku menší, než tišnovská. Komornější prostředí, ale krásné a neokoukané práce se tam našly také. Škoda, že nebylo příliš dobré osvětlení, protože se mi spousta fotek nepodařila zaostřit.
















Žádné komentáře:

Okomentovat