úterý 28. listopadu 2017

Výstava v Blansku

Ještě v minulém týdnu bych vám řekla, že asi ani nemám co vystavovat. Buď už to na výstavě dříve bylo nebo skoro všechno, co ušiju, rozdám. 
Včera večer jsem ale obrátila náš dům skoro naruby a zjistila, že jsou věci, které stojí za vystavování. Oprášila jsem kabelky. A také jsem se hecla a o víkendu našila pár (teda čtyři) prostírání a běhoun na stůl. Z vánočních látek - samozřejmě. Protože loni jsem to nestihla.


Takže moji malou stopu na výstavě jistě zaznamenáte.Tato modro-bílá prostírání ještě lépe na nafotím a přidám na blog. O dece na miminko už jsem také psala.


Hladové příšerky na špinavé prádlo, dýně a kapsář - sponkovník jsou "v mém" dětském koutku v rohu místnosti a z mého blogu je jistě znáte. Společně s koníky na tyči a kapsičkami na kolo.




Tak přijďte (od středy 29.11. do 2.12.2017 v době od  9:00 do 17:00 hodin)  a v sobotu budu na výstavě již od rána a můžeme se spolu potkat osobně.
Moc se na všechny fandy patchworku těším!

1 komentář:

  1. Prý moji malou stopu - jako vždy záříš jak hvězda jasná. Moc se těším na tu sobotu.

    OdpovědětVymazat