neděle 2. července 2017

Hexagonová podkafíčka / Hexagon Mug Rug

No, přiznávám, trochu jsem se zase rozjela. Konkrétně šití těchto podkafíček mě chytlo! Možná to bylo i proto, že jsem byla po dlouhé době sama doma. Jen pro sebe! Děti odjely na školní výlet. A ne jen tak ledajaký, naši prvňáčci jeli na výlet dokonce přes noc! Manžel byl také služebně pryč, tak se mi to hezky šilo!



A v šití je tak jednoduchý fígl a podkafíčka vypadají moc efektně! Perfektní návod jsem našla zde: Twisted Hexagon Mug Rug. Nakonec jsem je neolemovávala, jako v návodu. Vypadají dobře i sešité z rubu a otočené na líc. 

A jak už to s koncem roku bývá, hned se hodily jako dárek pro paní učitelku dětí a paní vychovatelky z družiny.


Dvě prostírky s podzimním motivem dostala paní učitelka mých zlobidel, protože s nimi opravdu měla svatou trpělivost. A jistě dostávala dost zabrat hlavně od mé dcerky. K prostírkám jsem přibalila ještě speciální hrníček a sypaný zelený čaj.


Všechny čtyři paní vychovatelky z družiny dostaly každá jedno podkafíčko se sovičkami a naše paní vychovatelka, která zároveň učí děti i na flétnu, dostala i hrníček. Náhodou se mi podařilo sehnat právě sovičkový.



A mně nakonec zbyly dvě podkafíčka s podzimním listím a dvě s dýní, kterých jsem se zatím nemohla vzdát.


Ještě bych potřebovala (kromě mnoha jiných věcí) nějaká podkafíčka v modré barvě, aby mi ladily do kuchyně a chystám se vyzkoušet i větší velikost! 

Takže ještě 2x do práce a hurá prázdniny!!! Hurá šití!!!

Žádné komentáře:

Okomentovat