sobota 7. října 2017

Podzimní dekorace

Dnešní počasí je takové trochu aprílové. Chvilku svítí sluníčko, chvilku prší. Doslova mě zahnalo domů ke stroji. Děti odjely, tak opravdu můžu. 
A protože první letošní vydlabaná dýně, kterou jsme měli venku na parapetu už vzala za své a na další se zatím nechystám, chtělo to nějakou jinou podzimní dekoraci. Nechala jsem se inspirovat Pinterestem, kde se mi líbily podzimní dýňové běhouny a prostírky s motivy dýní. Tak vlastně vznikla tahle závěsná dýně. 


Z jednotlivých oranžových čtverečků (z látek, co jsem našla doma) jsem vytvořila základ, který jsem obstřihla do tvaru dýně. Takže trošku patchworku. Pak jsem přidala několik šitých aplikací - oči, nos, pusa. Přišila stopku a list, z drátku jsem natočila kudrlinky.



Dýně je trošku vycpaná vatelínem, aby byla plastičtější. Takže je z toho v podstatě takový malý polštářek.


A už nám visí venku na místě, kde byl ještě ráno bílý ratanový věneček ve tvaru srdíčka. 


Musím se přiznat, že k dýním mám takový zvláštní vztah. U nás v Česku se sice halloween  neslaví, ale u nás doma se slaví...ale jinak. Tento den totiž slavím narozeniny. Tak mám tak nějak i k podzimu pěkný vztah. Miluji barevné listí spadané na zem, sbírání kaštanů, pouštění draků, sběr hub...



S dětmi si užíváme podzimních radovánek a všeho, co nám příroda v tento čas nabízí. A v tomto počasí nás nepřekvapí ani duha, která se u nás objevuje tak často.


Všem přeji pěkné podzimní dny!

2 komentáře: