neděle 10. června 2018

Pro jednu skvělou chemikářku

Moje kamarádka je paní učitelka chemie, angličtiny a biologie... Vždy, když jsme někde na společných cestách, ukazuje, jaký má obrovský přehled. Pojmenovává dětem vše, co kolem v přírodě vidíme. Za tohle má můj veliký obdiv. Pro mě je šutr šutrem a list listem, ale pro ni má objekt vždy své jméno.


Loňský rok byl u mých kamarádek ve znamení kulatých narozenin. Když jsem objevila tuhle skvělou látku s periodickou soustavou prvků, měla jsem hned jasno, že z ní musí být  aspoň (kosmetická) taštička právě pro ni. Ještě je v angličtině, takže může spojit chemii i angličtinu (pro zasvěcené - mezipředmětové vztahy).


Taštičku jsem uvnitř vybavila dvojitou kapsičkou ze stejné látky.
A zbyly mi ještě nějaké kousky, takže vznikla i malá mincovka, která se vždy hodí.




Snad tato sada udělala radost a najde využití! Látka je prostě úžasná!


4 komentáře: