sobota 2. února 2019

Výstava patchworku v Blansku

Jako každý rok, tak i v prosinci loňského roku, proběhla výstava patchworku našeho klubu. Fotila jsem bohužel jen na mobil, tak kvalita fotek opravdu není to pravé, ale přesto nabízím pár snímků z výstavy.







Na výstavě bylo o poznání méně výrobků, než v předchozích letech, ale i tak si myslím, že byla velmi vydařená a nabídla velmi zajímavé kousky. Zvlášť tahle Evčina ruční práce mě dostala!



Kromě pár vánočních věcí jsem vystavovala i trošičku mých velikonočních kousků.




A měla bych si dát veřejný závazek, že do příštího roku konečně došiju ještě další bločky do společného projektu a udělám konečně deku. Nějak to stále odkládám, pořád je něco důležitějšího.  Mám už čtrnáct dílků, tak snad..., určitě by jich mělo být alespoň dvacet. Podpoříte mě :-) ?!


Navštívili jste naši výstavu? Líbila se?

Žádné komentáře:

Okomentovat