neděle 8. dubna 2018

A je po Velikonocích...

Na blogu jsem se teď dlouho odmlčela... Není to ani tak proto, že bych neměla žádné šicí novinky, v půlce ledna mě skolil zápal plic, ze kterého jsem se dostávala hodně dlouho. Snad už je to všechno za mnou a již před Velikonocemi jsem začala nabírat trošku tempo.
Také jsem se vydala na společnou šicí sobotu našeho klubu, takže vznikly dva ubrousky na stůl a dva zajíčci / králíčci pro děti.




Přiznávám, žádné veliké šití, ubrousky i zajíci jsou z panelu, který jsem koupila na SHAPE - patterns a už jsem se do nich musela pustit, abych to stihla do Velikonoc. Každopádně panely jsou úžasné (chválím modrou barvu panelu na prostírání), materiál je také fajn a výsledek se mi líbí.
Děti měly z králíků také obrovskou radost. Dokonce si je vzali v úterý hned do školy. I s vodítky, co máme na naše živé králičí mazlíčky.



A jinak u nás proběhly Velikonoce v přátelské atmosféře, vajíčka barvená v cibuli se nám povedla, kluci napletli pomlázky a v pondělí nás pořádně  omladili...

A abych nezapomněla... šila jsem ještě dva zajíčky z pytloviny. Inspirovala jsem se na Pinterestu, kde mě ten nápad velmi zaujal. Jeden visí u nás doma a druhý na dveřích v práci.


Snad jste také prožili Velikonoce v klidu a v pohodě!

Žádné komentáře:

Okomentovat