pondělí 28. května 2018

Moje malé radosti

Minulý týden se mi dostala do ruky malá šikovná dřevěná bedýnka. Ani nevím od čeho vlastně původně je, ale moc by mě to zajímalo. Nízká, malá, úžasná, k tvoření jako dělaná. A nedalo mi to, a musela jsem si ji dotvořit podle svého. A bude nám sloužit dál...


Právě v sobotu se mi na našem tradičním patchworkovém setkání moc hodila. Prostě a jednoduše jsem ji (s velikým potěšením) celou obšila.


A s ještě větším potěšením jsem vyzkoušela patchworkové pravítko, šablonku na flic-flac, které jsem si dovezla PPM. A jistě to nebylo naposledy, protože tento vzor je báječný, dá se s ním vykouzlit mnoho různých motivů.


Takže bedýnka může sloužit jako malý tác, když něco nosím na terasu. Nebo prostě jen jako krabička na "něco".


A  přesně z takových věcí mám opravdu radost. A tu je potřeba si udělat! (Ještě mám v záloze jednu bedýnku, tak třeba někdy jen tak pro radost...)

2 komentáře: