neděle 24. září 2017

Obal na karisblok / kroužkový blok

Už v loňském školním roce jsem si zavedla na záznamy, přípravy a klasifikaci studentů karisblok / kroužkový blok. Přijde mi to docela praktické. Už jsem ho dříve používala, když jsem pracovala ve školství a měl už svoje za sebou. Proto chtěl obléct do nového. Vyzkoušela jsem si po nějaké době, jak šít na míru.


Kombinovala jsem černou džínovinu a moje oblíbené látky od Santoro s panenkou Gorjuss. Moc povedená kombinace.


Abych nic nepoztrácela, využila jsem magnetické zapínání. A z vnější strany jsem ušila kapsičku na tužku. 


Vnitřní okraje, do kterých se karisblok zastrkuje jsem vybavila kapsičkami na lepící bločky a lístečky. A na zadní stranu jsem dala větší kapsu po celé délce.




Na hřbet jsem dala aplikaci jedné z panenek.


Blok je vyztužený ronofixem a vlizelínem. No, docela se pronese, ale jinak si ho nemůžu vynachválit. Je opravdu praktický.

A k bloku je potřeba i penálek na tužky a fixy na tabuli. Tak jsem ušila jeden ve stejném designu. Je ale asi příliš malý, tak ho moc nevyužívám. Asi si budu muset vytvořit něco většího.


1 komentář:

  1. Super obal, hlavně má hodně praktických kapsiček. Já jsem líná jich tolik šít, ale musím se donutit, protože ten tvůj obal nemá chybu!

    OdpovědětVymazat