pondělí 25. září 2017

Malá kabelka s mandalou

Před prázdninami jsem nutně potřebovala malou kabelku přes rameno. Abych tam schovala peněženku, mobil, klíče a dalších pár drobností.


Do šití jsem se pustila na posledním předprázdninovém společném šití našeho blanenského patchworkového klubu. Použila jsem černou koženku a na přední stranu panel s barevnou mandalou, který jsem koupila na jednom americkém e-shopu.
Kabelka je už přes prázdniny vyzkoušená. Mohla být i krapet větší (mám velikou peněženku), ale jinak taštička slouží dobře. Na zadní stranu jsem dala výpustkovou kasičku na zip - na mých kabelkách prostě musí být. Jsem zvyklá tam ukrývat klíče, abych je měla hezky po ruce.


Podšívka je z růžové bavlny. Ve vnitřním prostoru jsou malé kapsičky, třeba na mobil či kapesníčky. 
Kabelku jsem z vnitřní strany vyztužila decovilem light a z vnější strany jsem vyztužovala jen přední stranu - tenkým novofixem. Použila jsem také duhový zip, co mám v metráži.


Žádné komentáře:

Okomentovat